Var god vänta...
Produkten har lagts till i kundvagnen. Se kundvagnen här
Kundvagnen är tom

SAMSUNG Galaxy Book Pro - (Fyndvara klass 2) Core i7 16GB 512GB SSD 15.6"

Förstasidan Datorer Bärbara datorer SAMSUNG Galaxy Book Pro - (Fyndvara klass 2) Core i7 16GB 512GB SSD 15.6"
Produkten är inte längre i vårt sortiment. Vänligen kontakta oss om du behöver hjälp att finna en ersättningsprodukt.
SAMSUNG Galaxy Book Pro - (Fyndvara klass 2) Core i7 16GB 512GB SSD 15.6" (NP950XDB-KB3SE)

SAMSUNG Galaxy Book Pro - (Fyndvara klass 2) Core i7 16GB 512GB SSD 15.6"

Artikelnr:
  • CPU Model i7-1165G7
  • Aspect ratio 16:9
Beskrivning

Tunn som en mobil. Kraftfull som en PC
Här är Samsung Galaxy Book Pro. Den tunnaste laptoppen, lika mobil - som en mobil. Byggd för att klara tuffa förhållanden i anodiserad aluminium. 11,7 millimeter tunn och 1050 gram lätt bär du den utan att det känns.

AMOLED-skärmen, nu på din Samsung Galaxy Book Pro
Upplev samma livfulla färger, kontrast och bildkänsla som i din Samsung Galaxy-mobil. På en AMOLED-skärm har spel, filmer, foton och hemsidor mer exakta färger, och är mer levande, går snabbare och har ett mindre skadligt blått ljus.

Snabbare, starkare, bättre Wi-Fi 6
Wi-Fi 6 levererar ultrasnabba, pålitliga och lyhörda anslutningar, även i miljöer med många samtidigt anslutna enheter. Samsung Galaxy Book Pro är också Wi-Fi 6E-redo för 6 GHz bandbredd och en mer effektiv upplevelse.

Samsung Galaxy Ecosystem
Låt tekniken och vardagen bli ett med Samsung Galaxy Ecosystem.

Dela enklare
Quick Share

Anslut trådlöst och dela foton, videor eller filer med andra genom att helt enkelt klicka på delningsknappen och välja ikonerna för dina närmaste kontakter. Du kan också skicka dokument till en grupp samtidigt.

Quick pairing. Så enkelt.
Easy Bluetooth Connection

Anslut Samsung Galaxy Book Pro och Samsung Galaxy Buds. Öppna helt enkelt fodralet nära din bärbara dator så är du redo. Inget krångel.

Världen blev just nu smartare
SmartThings

Koppla upp ditt hem och kontrollera alla dina smarta produkter med SmartThings. Du kan också spåra din Samsung Galaxy Book med SmartThings Find.

Se dubbelt
Second screen

Få mer gjort genom att använda fler skärmar. Använd Second screen-funktionen och jobba gränslöst med din Galaxy Tab S7, S7 + och S Pen.

Mobilappar på din Galaxy Book Pro
Your Phone

Anslut din Samsung Galaxy Book Pro med apparna på din Galaxy-mobil med Microsoft Your Phone-appen - och kör sömlöst upp till 5 av dina favoritappar från din Samsung Galaxy Book.

Samsung Notes sömlöst i alla dina enheter
Samsung Notes & Auto Sync

Från PDF-import och anteckningar till automatisk synkronisering i realtid! De praktiska funktionerna i Samsung Notes är designade för att ta produktiviteten till nya höjder. Infoga röstmemo, vänd handskrift till text och var redo när inspiration slår till.

Synka, flytta, klart
Galaxy Book Smart Switch

Länka enheterna med trådlös anslutning för att sömlöst överföra foton, videor, musik och dokument från en gammal bärbar dator. Smart Switch behåller till och med dina inställningar och flyttar dina UWP-appar (Universal Windows Platform).

Snabbladdat och långvarigt batteri
Det snabbladdningsbara batteriet håller upp till 20 timmar. Ladda i 30 minuter och få upp till 9 timmars batteritid. Den lilla, smidiga USB-C-universalladdaren är 52% mindre och 33% lättare än tidigare modeller.

Mäktig prestanda med Intel Evo
Intel Evo -plattformen och Intel Iris Grafik tar både arbete och gaming till en helt ny nivå. 11:e gen processor har 24% snabbare CPU, 87% snabbare GPU än föregående generation. Intelligent Performance Manager levererar optimal hastighet för varje uppgift och sammanhang.

Proffsiga videomöten utan störande ljud
Gör en imponerande videopresentation med kamera-läget Studio. Få kristallklara samtal med Intelligent Noise Cancelling, som isolerar oönskat ljud från mänskligt tal. Studio-läget hjälper dig att se så bra ut som du låter. Och känn dig lugn med inbyggda genvägar för sekretess.

Pro Keyboard ger bekväm fingertoppskänsla
Pro Keybord med breda, böjda och belysta tangenter gör nedslagen mjuka, effektiva och precisa. Enklare gester på en 23% större pekplatta, medan den enda beröringens biometriska sensor ger dig säker åtkomst till hands.

Många portar, slipp donglar
Galaxy Book Pro har de portar du behöver, så du slipper de irriterande donglarna. Den är utrustad med ett minneskortsfack, USB 3.2, HDMI, USB-C och Thunderbolt 4 för att ge den mångsidighetsnivå som är nödvändig för allt du vill och måste göra.

Lagra mer, radera mindre
Galaxy Book Pro levereras med portar för extra lagringsenheter bland annat för NVMe SSD och microSD. Nu kan du spara, lagra och arkivera stora datavolymer utan problem.

Spela in, redigera och dela
Skärminspelningsfunktionen gör det enkelt att skapa videor: fånga vad som finns på skärmen och lägg till röstkommentarer. Du redigerar sedan enkelt och intuitivt med Studio Plus som levereras med bakgrundsmusik, kraftfulla redigeringseffekter och ansluts direkt till ditt galleri för enkel import.

Även om vi gör vårt bästa för att ge relevant information, så är bilderna bara till för att ge ett generellt intryck, och själva varan behöver nödvändigtvis inte se ut precis som på bilden. Om det är skillnader mellan produktöverskrift, beskrivning och bild, så är det produktöverskriften som gäller. (tex. Pc:n kommer inte nödvändigtvis med monitor även om bilden visar det) Om något är oklart skicka en e-post till oss före du beställer! Vi förbehåller oss för tryckfel, ändringar av priser och specifikationer utan varsel.